luni, 5 februarie 2007

gheatza, frate!


Fraier, daca nu ma inseala subcultura generala vine de la "frei herr". Adica de la un barbat care tocmai a devenit al unei femei (logodnic), si care de fericire/disperare (discutabil) da de baut la toata lumea, se da in spectacol, scrie bloguri, stiu si eu ce nazdravanie mai face.

Si avand invedere ceea ce am facut eu in weekend, pentru femeia pe care o iubesc, cred ca ma incadrez cu usurinta la categoria sus-amintita. Mai concret, m-am suit pe patine si m-am avantat pe un patinoar. Yup. Patine. Nu role. Ice ice baby.. Nu carecumva sa zambesti cititorule, fiindca am sa te ploconesc instantaneu cu calificativul fraier oriunde te-ai fi afland in momentul in care aceste cuvinte iti aluneca prin fata ochilor cu singura si extraordinara exceptie a cazului in care in picioarele tale se gasesc chiar acum o niste patine.

Daca nu ai apucat inca sa iti pui patine in picioare pe anul asta, pe viata asta, atunci afla de la mine si ca iti irosesti iarna incet dar sigur. Apoi la fel de repede afla tot de la mine ca te iert. Fiindca pana weekend-ul trecut nu incercasem nici eu. E atat de adevarat ca aveam suficiente scuze. Valabile toate. La fel de adevarat e ca nu ma vad intors prea curand inapoi pe gheata. [Insert ironic smile here].Patinatul poate fi fain, amuzant, de doi sau de gashca, de sezon, de geaba sau de vito dar tot nu inseamna musai ca e de mine. Sau de tine. Pe de alta parte, iti jur cititorule ca trebuie sa il incerci macar o data in viata. Din simplu motiv ca nu e nimic mai "mit stock" decat sa incerci lucruri noi in viata. Trust me. I should know. Pentru ca ma declar mandrul detinator al unei febre musculare cu caracteristici sorto-tipo-dimensionale corelate atent cu patinatul . Si fiindca de pe doua lame intelegi gravitatia mai bine. Traiasca gravitatia!

p.s. Sti cine mai patineaza bine? Iti dau un mega-indiciu :

sa alunecati bine !

e adevarat ca la el gheatza este de regula in forma cubica, iar patinuarul seamana destul de mult cu o frapiera.

Niciun comentariu: